سازگار شدن با کشور جدید همیشه آسان نیست. شما باید مکانی برای زندگی پیدا کنید، شغل جدیدی پیدا کنید و قوانین و مقررات کشور خوانده خود را مشخص کنید. در مواردی که به قوانین مربوط می‌شود، بیمه راهی مهم برای اطمینان از این است که در صورت بروز مشکل، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرید. در سراسر جهان، شرکت‌های بیمه در سال‌های اخیر با شرکت‌های کارگزاری، بانک‌ها و سایر موسسات مالی ترکیب شده‌اند و خدمات گسترده تری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این امر مطمئنا در صنعت بیمه کانادا اتفاق افتاده است که در سال‌های اخیر تعداد زیادی ادغام را تجربه کرده است.

بیمه خودرو

اگر رانندگی می‌کنید این بیمه اجباری است. بیمه اتومبیل طبق قانون در همه جای کانادا الزامی است. قوانین حاکم بر بیمه خودرو در هر استان متفاوت است. به عنوان مثال، انتاریو بیمه اتومبیل عمومی ندارد. صدمات جسمی و خسارت‌های دارایی هر دو تحت پوشش شرکت‌های بیمه خصوصی هستند.

بیمه خانه

علاوه بر محافظت از کالاها و اموال شما، بیمه خانه مسئولیت مدنی را نیز شامل می‌شود در صورتی که مسئولیت خسارت یا صدمه غیر ارادی به شخص دیگری بر عهده شما باشد. این بیمه اجباری نیست ولی گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

بیمه مانده کارت اعتباری

برنامه‌های حمایت از پرداخت کارت اعتباری نوعی پوشش اختیاری است که توسط موسسات مالی صادر کننده کارت‌های اعتباری ارائه می‌شود. شرایط متفاوت است، اما به طور کلی، در صورت مرگ یا بیماری تهدید کننده زندگی، یک طرح حمایت از پرداخت، پرداخت‌های کارت اعتباری شما را به طور کامل یا حداکثر پرداخت می‌کند.

بیمه سلامت شخصی، دندانپزشکی

بیمه درمانی انفرادی به عنوان بیمه درمانی شخصی یا خانوادگی نیز شناخته می‌شود. این پوشش خدمات بهداشتی درمانی ممکن است مراقبت‌های طولانی مدت دندانپزشکی را ارائه دهد.

بیمه سلامت گروه

بیمه گروهی که غالبا مزایای کارمندان نامیده می‌شود، توسط شرکت‌هایی خریداری می‌شود که سپس این مزایا را به کارمندان خود ارائه می‌دهند. نوع پوشش بسته به شرکت بیمه و نوع برنامه متفاوت است. به طور معمول بیمه گروهی دارای مزایای بهداشتی، برخی از بیمه‌های زندگی، معلولیت طولانی مدت و مزایای دندانپزشکی است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *