مهاجرت به کانادا یک هدف عالی است. در کشوری که با مساحت تقریبی ۱۰ میلیون کیلومتر مربع در رتبه دوم جهان قرار دارد، تصمیم گیری دقیق برای انتخاب منطقه می‌تواند دشوار باشد. برای انتخاب بهترین شهر برای خود و خانواده، در نظر گرفتن زبان‌هایی که در استان صحبت می‌کنند و آینده شغلی در زمینه تخصص شما مفید است. البته هنگام انتخاب شهری برای شروع جدید خود، علایق شخصی، و کیفیت زندگی خود را فراموش نکنید.

انتاریو

بیش از یک سوم جمعیت کانادا در این استان زندگی می‌کنند. تورنتو یک مرکز مالی مهم است که جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد. اتاوا در قسمت شرقی استان، در مرز بین کبک و انتاریو واقع شده است. پایتخت کانادا، هر ساله میلیون‌ها بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. کانادا به زبان‌های رسمی انگلیسی و فرانسوی شهرت دارد، اما زبان‌های زیادی را در سراسر انتاریو می‌شنوید. بیریتش کلمبیا با بیش از ۶۰۰ پارک، به عنوان استان سبز شناخته می‌شود. چشم انداز اشتغال در بریتیش کلمبیا بیشتر از انتاریو می‌باشد. در ونکوور بیش از 40٪ از جمعیت مهاجر هستند.

کبک

هنگامی که صحبت از کبک می‌شود بیشتر مهاجران مونترال را برای زندگی انتخاب می‌کنند. این امر نه تنها برای فرهنگ خلاق و پویای فرانسوی، بلکه برای جذابیت‌های فرهنگی کبک می‌باشد. حدود ۳۵ درصد مهاجران کیک افراد غیر فرانسوی می‌باشند. شهر کبک، مرکز استان، سال‌هاست که به لطف موزه‌های فراوان، بناهای تاریخی و چشم اندازهای زیبا مشرف به رودخانه سنت لارنس، مهاجران را به خود جذب کرده است.

ساسکاچوان

این استان به زمین‌های حاصل‌خیز، منابع انرژی و کشاورزی خود معروف است. ساسکاچوان به تنهایی ۴۰٪ از زمین‌های کشاورزی کانادا را تشکیل می‌دهد. همچنین موقعیت‌های شغلی در این استان بسیار بیشتر از بریتیش کلمبیا و انتاریو می‌باشد.

آلبرتا

اگر عاشق طبیعتگردی هستید، آلبرتا استان شماست. این استان مناظر طبیعی بسیار زیبایی دارد. همچنین به عنوان تولید کننده اصلی نفت و گاز در کانادا، وضعیت اقتصادی آن وابسته به هیدروکربن‌ها است.

مانیتوبا

علاوه بر داشتن موزه حقوق بشر کانادا، پارک‌های سرسبز استانی و خرس قطبی در چرچیل، یک جامعه بزرگ مهاجر پیدا خواهید کرد که یکی از بزرگترین جمعیت فیلیپینی کانادا را شامل می‌شوند. در مقایسه با سایر استان‌های دارای جمعیت مهاجر بالا، هزینه زندگی در مانیتوبا بسیار کمتر است.

آتلانتیک

استان‌های آتلانتیک، با سواحل باشکوه و سواحل غنی از غذاهای دریایی، چیزی فراتر از جذابیت هستند. دولت کانادا در مواجهه با سالخوردگی جمعیت یک برنامه ویژه موقت در نظر گرفته است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *