یکی از ساده ترین روش‌های مهاجرت به کانادا، ازدواج با فردی است که شهروند کانادا باشد یا اقامت دائم کانادا را دارا باشد. اگر بالای ۱۸ سال سن دارید می‌توانید برای ازدواج در کانادا اقدام کنید. زوجین باید حقیقی بودن ازدواج خود را به اثبات برسانند که از روش‌های آن می‌توان به فرزندآوری، زندگی مشترک و داشتن پس انداز مشترک اشاره کرد. دقت کنید که شما به دقت زیر نظر گرفته می‌شوید تا کانادا اطمینان حاصل کند که ازدواج شما برای سو استفاده از قانون مهاجرتی کانادا نمی‌باشد.

می‌توانید با ویزای توریستی در کانادا ازدواج کنید و سپس اسناد ازدواج را به اداره مربوطه برده و برای مراحل بعدی اقدام نمایید. فرد مقیم کانادا باید بتواند ثابت کند که توانایی حمایت مالی همسر خود در کانادا را خواهد داشت.

زایمان و فرزندآوری در کانادا

کانادا از معدود کشورهایی است که تایع قانون خاک می‌باشد. یعنی فرزند متولد شده در خاک کانادا می‌تواند شهروندی کانادا را اخذ کند. فردی که شهروندی کانادا را داشته باشد از حقوق و امتیازیات فراوانی مانند حق تحصیل رایگان در کانادا برخوردار است.

Pin on Crafty kid stuff

این مزیت‌ها تنها برای کودک متولد شده در کانادا است و والدین وی از مزیت خاصی برخوردار نخواهند شد و باید با ویزای کاری کانادا یا ویزای تحصیلی کانادا در کانادا اقامت داشته باشند. معمولا والدینی که فرزند خود را در کانادا به دنیا می‌اورند همراه با فرزند خود به کشور خود بر میگردند چرا که می‌داند فرزندشان بعد از سن قانونی می‌تواند به راحتی و به تنهایی در کانادا زندگی کند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *