کارفرما: کارفرمای دولتی -دولت کانادا- استانهای انتاریو و کبک

عنوان شغلی: پرستار و بهیار در خانه های سالمندان

تمام رشته های پزشکی و پیرا پزشکی (فیزیو تراپی، بینایی سنجی، رادیولوژی، پرتودرمانی، دندانپزشکی، کارشناس ساخت پروتزهای دندانی، شنوایی سنجی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل، اعضای مصنوعی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، پرستاری، مامایی، علوم تغذیه) می توانند برای این job offer  اقدام کنند. درواقع دارندگان هررشته ای که بتواند به نوعی با بیمار ارتباط برقرار کنند و علوم اولیه پزشکی را بدانند برای این شغل مناسب هستند.

زمانیکه افراد اعم از پزشک یا بهیار  وارد خاک کانادا می شوند به عنوان بهیار و پرستار و به منظور پرستاری و مراقبت از سالمندان در خانه های سالمندان کانادا مشغول به کار می شوند .

این Job Offer اجازه یک سال اقامت موقت و اجازه کار را به افراد میدهد که بعد از یک سال می توانند همان شغل را تمدید کرده به این معنا که به عنوان بهیار و پرستار در خانه های سالمندان به کار خود ادامه دهند و یا اینکه می توانند در امتحانات پزشکی RN  شرکت کرده و در رشته تحصیلی خود مشغول به کار شوند. به عنوان مثال فردی که به عنوان پزشک ویزای Job offer  می گیرد بعد از یک سال کار به عنوان بهیار و پرستار در خانه سالمندان و قبولی در امتحات پزشکی RN می تواند به عنوان پزشک در کشور کانادا به کار خود ادامه دهد.

شرایط اولیه :

  • محدودیت سنی ندارد.
  • از زمانیکه اقدام می کنند حتما باید مشغول به کار باشند ( لزوما نباید سابقه بیمه داشته باشند ) تنها می توانند یک گواهی موقت از بیمارستان و یا مرکز خدمات درمانی ارائه دهند.
  • مدرک زبان لازم ندارد. افراد می توانند بدون دادن امتحان IELTS  و یا آزمون های دیگر وارد کشور کانادا شوند و پس از یک سال تجربه کاری به آموختن زبان انگلیسی بپردازند ،که مسلما با یک سال زندگی در کشور انگلیسی زبان گرفتن مدرک زبان بسیار آسانتر خواهد بود.

هزینه ها

هزینه این Job Offer  برای فرد و یا کل خانواده  20000 دلار آمریکا میباشد .

پرداخت هزینه در سه مرحله صورت می گیرد :

8000 دلار در مرحله اول پرداخت می شود.

8000 دلار در مرحله دوم و زمانیکه پذیرش از طریق کارفرما صادر شد.

4000 دلار برای ویزا

در سال اول فرد بعد از یک سال کار به عنوان بهیار و پرستار بین 30 هزار و یا 40 هزار دریافت می کند و به نوعی 20 هزار دلار پرداخت شده توسط فرد با تنها یک سال کار ، جبران می شود.

اگر حتی 1 درصد موفق به اخذ ویزا نشوند هزینه کامل به آنها بازگرداننده می شود . که احتمال دریافت نکردن ویزا بسیار کم می باشد.

پروسه اقدام :

مرحله اول

از همان ابتدا قرار داد بسته نمی شود و تنها از متقاضی خواسته می شود که CV  خود ( به زبان انگلیسی ) را برای ما ارسال کند. CV   از طریق وکیل در کانادا برای کار فرما فرستاده می شود. و بعد از اعلام نظر مثبت توسط کارفرما قرارداد بسته می شود و 8000 دلار در مرحله اول پرداخت می شود.

مرحله دوم

اخذ مدارک و آماده کردن فایل

زمان پذیرش:

از زمان فرستادن CV  تا زمان اخذ ویزا بین 3 تا 6 ماه زمان میبرد.

مزایای Job Offer :

  • شرط سنی ندارد.
  • افراد متقاضی مدرک زبان لازم ندارند.
  • هزینه پرداخت شده ظرف یک سال جبران می شود. ( حتی بیشتر از هزینه اولیه )
  • هزینه پرداخت شده برای کل خانواده می باشد . ( همسر و فرزندان )
  • پروسه اخذ ویزا خیلی کوتاه است.
  • به محض ورود و اخذ اقامت موقت، شخص دارای کار می باشد و نیازی به جستجوی کار ندارد.
  • در صورتیکه بخواهند به عنوان دستیار و پرستار به کار خود ادامه دهند نیازی به گرفتن مدرک زبان ندارند.   

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *