موسسه پل بوکوز

پل بوکوز در فرانسه با نام پدر هنر آشپزی مشهور است و به عنوان نمادی از آشپزی فرانسه شناخته می‌شود. بوکوز، سفیر آشپزی مدرن فرانسوی بود و به عنوان یکی از بهترین آشپزانی شناخته می‌شد که آشپزی جدید فرانسوی را به اوج خود رساند. سبک او بر استفاده از مواد غذایی تازه و باکیفیت متمرکز است.

شاگردان وی به برترین سرآشپزان در سراسر دنیا هستند. بوکوز در سال ۱۹۷۵ میلادی برای اولین بار، «سوپ قارچ دنبلان» را برای یک مراسم شام رسمی ریاست جمهوری در کاخ الیزه ابداع و ارائه کرد. وی در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان آشپز قرن انتخاب شد.
همچنین موسسه آشپزی پل بوکوز بهترین مرکز آموزش آشپزی فرانسه است و مدارک صادر شده توسط این موسسه از اعتبار جهانی برخوردار است.

کلاس‌ها به صورت ۷ تا ۸ نفره برگزار خواهد شد مدت دوره ۵ روزه و هزینه دوره آشپزی مبلغ ۱۶۷۵ یورو می‌باشد که شامل هزینه‌های آموزش، مواد غذایی (مواد خام آشپزی)، اجاره آشپزخانه و هزینه‌های ناهار می‌شود.

برنامه آشپزی در طی این پنج روز به صورت کلی شامل زیرگروه‌های آشپزی مدرن، گیاهی، دسر و شیرینی، فست فود و آشپزی کلاسیک فرانسوی می‌باشد اما با توجه به نیاز متقاضیان امکان تغییر وجود دارد، همچنین درصورتی که شرکت کنندگان آموزش غذای خاصی را مد نظر داشته باشند می‌توانند به صورت کتبی درخواست آموزش آن را، دوهفته قبل از شروع دوره ارائه دهند.
کلاس‌ها در آتلیه‌های آشپزی خود موسسه بوکوز برگزار خواهد شد و آموزش توسط سرآشپز‌های ستاره دار ارائه می‌شود.

دوره آموزش زبان فرانسه تخصصی (پیشنیاز دوره آشپزی)

هدف از برگزاری این دوره بالابردن دانش زبانی افراد و آموزش اصطلاحات تخصصی آشپزی در قالب کارگاه‌های تخصصی است و پس از اتمام دوره به متقاضیان مدرک آموزش از طرف الیانس فرانسه صادر خواهد شد. برای شرکت در این دوره داشتن سطح زبانی A1  الزامی است و متقاضیان می‌توانند دوره‌های آموزش زبان فرانسه شرکت شیوه نوین را انتخاب کنند تا در کوتاه ترین زمان به نتیجه مورد نظر دست یابند. مدت زمان دوره آموزش در دو بازه زمانی سه هفته ارائه شده و متقاضی می‌تواند بنابر نیاز زبانی خود یکی از دو بازه زمانی را انتخاب کند.

هزینه‌های آموزش برای ۳ هفته به شرح ذیل می‌باشد :

هزینه آموزش هر هفته مبلغ ۲۸۹ یورو و ۸۰ سانتیم است و مجموع سه هفته دوره آموزشی مبلغ ۸۶۹ یورو و ۴۰ سانتیم و هزینه ثبت نام ۸۰ یورو می‌باشد (برای ثبت نام بیشتر از ۱۵ نفر) و (949.40=869.40+80) بنابراین مجموع هزینه آموزش مبلغ ۹۴۹ یورو و ۴۰ سانتیم می‌باشد.

  1. هزینه محل اقامت ۳ هفته‌ای در استودیو مبلغ ۱۱۳۴ یورو (در صورت درخواست برای هر شب اضافه تر مبلغ ۵۶ یورو و ۷۰ سانتیم خواهد بود). اجاره یک اتاق از خانواده‌های فرانسوی برای بازه زمانی ۳ هفته مبلغ ۵۵۰ یورو خواهد بود.
  2. در صورت تمایل افراد می توانند وعده‌های غذایی خود را با هزینه‌های آموزشی پرداخت کنند که از نظر اقتصادی، میزان هزینه‌های مدت اقامت را کاهش می‌دهد. هزینه غذا برای دو هفته (۱۰ وعده غذایی) مبلغ ۶۰ یورو و برای سه هفته (۱۵ وعده غذایی) مبلغ ۹۰ یورو می‌باشد.
  3. هزینه ناهار آخر هفته برای اقامت دو هفته‌ای ( ۲ وعده غذایی) مبلغ ۱۴ یورو و برای سه هفته (۴ وعده غذایی) مبلغ ۲۸ یورو خواهد بود.
خدمات موسسه شینو

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *