افرادی که به تازگی به کانادا مهاجرت کرده‌اند، می‌توانند برای مدتی در یکی از مشاغل پاره وقت استخدام شوند و از این طریق امرار معاش کنند. ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که آیا به عنوان یک دانشجوی بین المللی می‌توانید هنگام تحصیل در کانادا کار کنید یا خیر که پاسخ مثبت است.
بخشی از پر طرفدارترین مشاغل پاره وقت برای دانشجویان بین المللی در کانادا از این قرار است:

معلم خصوصی

حقوق دریافتی: ساعتی ۱۵ الی ۲۰ دلار کانادا
اگر توانایی آموزش به دیگران را دارید و از این کار یا شغل لذت می‌برید، می‌توانید معلم مخصوصی شوید. حقوق کاملاً به ماهیت موضوع تدریس بستگی دارد. برخی از مدرسان در هر ساعت ۵۰ دلار درآمد کسب می‌کنند، به ویژه اگر موضوع تدریس دشوار باشد.

دستیار معلم

حقوق دریافتی: ۱۵.۶۵ دلار کانادا در ساعت
بسیاری از مدارس و اساتید دستیار معلم (TA) استخدام می‌کنند تا در کارهای مختلف در طول دوره به آنها کمک کند. این وظایف ممکن است شامل تدریس خصوصی و کمک به دانش آموزان، ایجاد برنامه‌های درسی و به روزرسانی مدارک و نمرات دانش آموزان باشد.

گارسون

حقوق دریافتی: ساعتی ۱۱ دلار کانادا در ساعت
بسته به میزان فروش خود، می‌توانید در هر شب چیزی بین ۷۵۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار انعام دریافت کنید.

راننده اوبر

حقوق دریافتی: ساعتی ۱۴ الی ۲۵ دلار کانادا
اوبر یکی از خدمات رانندگان است که مانند اسنپ در این کار می‌کند. برای اینکه یک راننده Uber شوید، باید حداقل ۲۱ سال را داشته باشید، یک ماشین و یک گوشی هوشمند هم لازمه کار است. اگر همه اینها را دارید، یک کار سرگرم کننده برای خود ایجاد کرده‌اید که می‌توانید هر زمان که بخواهید کار کنید!

فریلنسر

حقوق دریافتی: ۲۵ دلار کانادا در ساعت
یک فریلنسر می‌تواند یک نویسنده، طراح وب، طراح گرافیک و … باشد و با خلاقیت به طور مستقل کار کند. اگر به دنبال شروع کار هستید، (UpWork)، (99Designs) و یا (Fiverr) را امتحان کنید.

پرستار بچه

حقوق دریافتی: ۱۴.۶۷ دلار کانادا در ساعت
آیا از گذراندن وقت با کودکان لذت می‌برید و تجربه مراقبت از آنها را دارید؟ در این صورت، می‌توانید یک پرستار بچه به صورت نیمه وقت باشید. بسته به مسئولیت‌های شما، ممکن است دستمزد ساعتی بسیار بیشتر شود.

باریستا

حقوق دریافتی: ۱۱.۵۰ دلار در ساعت
بسیاری از دانشجویان علاقمند به کار در محیط کافی شاپ هستند. کافی شاپ‌ها معمولا به دلیل برنامه انعطاف پذیر، استخدام دانشجویان را دوست دارند. در بعضی از شرکت‌های بزرگ مثل استارباکس، دانشجویان امتیازات به خصوصی برای استخدام دریافت می‌کنند.

مترجم

حقوق دریافتی: ۲۱.۱۶ دلار کانادا در ساعت
اگر زبان‌های بیشتری را بلد هستید، می‌توانید به عنوان یک مترجم شروع به کار کنید. برای مترجم بودن باید بتوانید به راحتی به آن زبان صحبت کنید، بخوانید و بنویسید.

فروشنده

حقوق دریافتی: ۱۲.۴۰ الی ۵۰ دلار کانادا در ساعت
میزان حقوق بستگی به محل کار شما دارد چراکه بعضی از فروشگاه‌ها به فروشنده‌های خود کارمزد نیز می‌دهند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *