اگر در کانادا در حال تحصیل هستید و قصد دارید عزیزانتان به شما بپیوندند، اپلای برای ویزای همراه به دو صورت ویزای همراه کاری و ویزای همراه توریستی امکان پذیر است. شما می‌توانید فرزندان زیر ۲۲ سال و همسر خود را به کانادا بیاورید. همسر شما می‌تواند درخواست ویزای توریستی همراه دهد و افیسر مرزی کانادا تصمیم می‌گیرد که این ویزا تا چه مدت اعتبار داشته باشد که معمولا تا پایان اجازه تحصیل فرد متقاضی اصلی است.

همسر متقاضی می‌تواند بعد از دریافت مجوز کار، در کانادا شروع به کار کند و فرزندان زیر سن قانونی وی نیز می‌توانند از تحصیل رایگان برخوردار شوند. همچنین دانشجو می‌تواند از والدین خود برای ملاقات دعوت کند تا به کانادا بیایند. اگر می‌خواهید از والدین خود برای بازدید از شما در کانادا دعوت کنید، بهتر است با مراجعه به بخش آموزش دانشگاه نامه‌ای مبنی بر اینکه شما دانشجویی تمام وقت هستید دریافت کنید. برخی از دانشگاه‌ها و کالج‌ها حتی برای پدر و مادر شما دعوتنامه صادر می‌کنند که والدین شما می‌توانند برای اخذ ویزا از آن استفاده کنند.

از نظر تمکن مالی باید به سفارت نشان دهید که قادر به پرداخت هزینه‌های سفر و زندگی در کانادا برای حداقل مدت زمانی که می‌خواهید در کانادا باشید خواهید بود. از دلایل ریجکت شدن ویزای همراه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• وضعیت مجوز تحصیل متقاضی اصلی مناسب نباشد
• تمکن مالی کافی نباشد
• نداشتن وابستگی به کشور خود
• سابقه سفرهای خارجی ضعیف
• نامه هدف از سفر ضعیف

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *